domingo, enero 24, 2010

Pick a Bale of Cotton



This time I'm gonna pick a bale of cotton
This time I'm gonna pick a bale a day
This time I'm gonna pick a bale of cotton
This time I'm gonna pick a bale a day

Chorus
O Lordy, pick a bale of cotton
O Lordy, pick a bale a day
O Lordy, pick a bale of cotton
O Lordy, pick a bale a day

Me and my wife gonna pick a bale of cotton
Me and my wife gonna pick a bale a day...

Chorus

Jump down turn around to pick a bale of cotton...
Me and my buddy...
Me and my poppa...
Me and my sister...
I'm gonna pick a, pick a, pick a...
Jump down turn around...

Esta canción de origen afroamericana fue cantada como una alegre canción de trabajo y de baile, como visto en la película "The Jerk" protagonizada por Steve Martin. Un bale, o paca de algodón pesa 226.8 kg, una cantidad imposible de reunir a mano. Lead Belly interpreta la canción en el video.

0 Invaluables opiniones:

Publicar un comentario

<< Home


Locations of visitors to this page